Skip to content Skip to footer

ЗОШТО СЕ ФОРСИРАА ПРОПАДНАТИ ЗАПАДНИ ОБРАЗОВНИ ПРОГРАМИ КОГА ИСТРАЖУВАЊАТА ПОКАЖУВААТ ДЕКА КИНЕСКИТЕ УЧЕНИЦИ СЕ ДУРИ ЧЕТИРИ ОДДЕЛЕНИЈА ПОНАПРЕД СО ЗНАЕЊЕ ОД АМЕРИКАНСКИТЕ ВРСНИЦИ

Родина ја осудува досегашна политика на сите влади на пост-независна Македонија за затупување на масите со копирање на фалични Кембриџи итн и со својата програма за образование ќе ја донесе Македонија на врвот на светските листи, бидејќи го гледаме образованието како фундамент на нашиот изворен самостоен економски раст кој ќе обезбеди благосостојба и национална, културна слобода на Македонија и Македонскиот Народ за следниве 1000 години.

Дека Кина станува суперсила и во образованието кое е основа за нејзиниот спектакуларен економски бум покажа и едно светско истражување на 15-годишните ученици. Оние со образование под јаремот на глобалофашистите а со цел затупување на масите се далеку под просекот, како на пример САД а последниве децении и Македонија во која глобалистичките корумпирани марионети и ЕУ/НАТО папагали, по наредба на господарот воведуваа “Кембриџи” и разни други реформи со звучни имиња а со пустотија во содржина. студенти во Кина се скоро четири оделенија пред 15-годишните ученици од САД во математиката.

Секои 3 години Организацијата за Економска Соработка и Развој (OECD) врши тестирање на учениците од 15 годишна возраст ширум светот за нивната способност за расудување и самоизразување. Оваа недела Програмата за Проценка на Студентите PISA ги објави резултатите на испитаниците во 3 категории: наука, математика и читање.
И ова не е некое истражување спроведено на мал број ученици и студенти. На секои три години, Програмата за меѓународно оценување на студенти оценува 15-годишни ученици ширум светот во различни тематски области. Во 2018 година учествуваа 79 земји и економии, што претставува приближно 32 милиони 15-годишни деца.

Кина се вклучи во извештајот со 7 свои региони и популација од 250 милиони. Во извештајот се наведува дека и покрај тоа што резултатот не ја отсликува состојбата за цела Кина, бројките се фрапантни. Нивното достигнување беше уште позабележително, бидејќи нивниот просечен приход е далеку под просекот на членките на организацијата.

Но. Кина во последните 40 години ги дуплира средствата за образование циклично на секои 8 години и планира да продолжи со тоа темпо и понатаму. Ако се земе во предвид дека бруто националниот приход по жител во Кина е една четвртина од тој на САД, тогаш Министерството за образование направило вистински подвиг со подршка на половина милион училишта, 15 милиони учители и 260 милиони ученици кои зборуваат на 35 јазици.

Некој дамнешен кинески цар дошол до загрижувачка констатација дека ако се остават луѓето да живеат во благосостојба со полн стомак и топли алишта тие набргу дегнеерираат и затоа основал министерство за образование и дисциплина. Назначениот министер го подучувал населението на меѓучовечки односи како: љубов меѓу татко и син, должност меѓу владетел и поданик, за разликите меѓу мажот и жената, предноста на старите врз младите и довербата меѓу пријателите. Резултатите на оваа длабоко вкоренета Кинеска филозофија се видливи до ден денес.

Финскиот успех во образовниот систем интригира, но тоа го постигнале преку длабока реформа и затоа се наоѓаат на многу високо место што не било секогаш така.

А каде сме ние како Македонија после сите “Кембриџ” и останати реформи со звучни имиња и пустота во содржина по терк на како нашите слуги ги следат наредбите на глобалофашистите во затупување на својот народ? Погледнете самите, црвените точки се Македонија, сините се OECD просекот, и под “образовната” палка на ЕУ/НАТО папагалите на секое сме паднале под просекот:

А за одекот на ова истражување во САД, Мајкл Снајдер преку блогот „Крајот на американскиот сон“, го сумира шокот на Американците од резултатите. “Ова е едно од најжестоките разголувања на нашиот пропаднат образовен систем и како Америка се смета себе си “најголемата земја на Светот” кога другите нации апсолутно не надминаа во образованието? Дека како општество, станавме претерано „глупави“ можеме да го видиме дури и на највисоките нивоа на нашата влада. Само погледнете дел од луѓето што нè претставуваат во Конгресот”, вели Снајдер. 

Нашето општество е буквално во смртна спирала, признава Мајкл Снајдер, но се чини дека никој не знае начин ова да го запре и продолжува: “Едукацијата на нашите деца е една од најосновните работи што треба да се прават, но за жал глобалистите имаат целосна контрола врз нашите училишта и тоа значи дека нема надеж за голем пресврт во скоро време.”

Кога како и патриотите во Амрика, ќе ја одземе контролата врз образованието на нашите деца од страна на корумпирани неспособни квази-научници без научни дела, Родина од темел ќе го возобнови изворниот Македонски образовен систем како што се обврзува во точка 24. од своите програмски принципи: Ревизија на образовните наставни програми во Македонски Дух од прво оделение до универзитетско ниво.

Горан Шумкоски, член на ИО-РОДИНА

Бидете дел од иницијативата за политичка партија „Родина“
https://www.rodina.org.mk/pristapnica/